Telefonsamtal till tusen

De har ringt o ringt massa gånger idag, shit va segt.

Läkaren hade förståelse o sjukskrev mig, först en månad framåt i väntan på tid hos ortopeden.
Operation blir de nästan garanterat eftersom min graviditet har så långt kvar ännu, gör man inget kunde man få bestående nervskador, de vill jag ju inte ha!

Efter detta snackade jag med Therse igen o fick reda på va som hade sagts.
Trött på de o ringde chefen som inte alls har samma förståelse för va vi upplever längre.
Hon ringde iaf mamman som sedan ringde mig.
- skulle aaaldrig säga ngt sånt, allt vi vill är att du ska tänka på dig själv ( Yeah right så har de inte låtit innan, blev la lite panikartat för henne när hon insåg vi snackat med chefen.

Efter de va de snack med Therese igen , massa tjöt helt enkelt.

Johans mamma ringde o kollade läget med, så som sagt fullt upp med telefonen idag, med tanke på att de inte va ngra korta samtal direkt de där.

Kul jag måste varit o umgåtts med, va ju med Malin o va ute o tog en liten promenix.
Skönt att ha ngn o snacka med som verkligen förstår o varit med om samma saker själv.

Vill bara ha en riktig myskväll med Johan nu, ligga o kramas o få närhet.
Känner att jag verkligen är i behov av de nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0