Tisdag

10 veckor kvar bara, de är bara lite mer än två månader alltså.
Ojoj stress , stress o åter stress inför allt som ska ordnas o inhandlas.

Blev tyvärr ingen fika med Lizzepizze idag, hon hade dubbelbokat sig så vi får se om de hinns med imorgon istället.
Vill ju träffa min feta vän ;)
DÅ kan vi sitta o kännas oss tjocka tillsammans iaf.
Magbilder måste tas tillsammans snart med, kul o ha i framtiden.

Mamma kommer inte heller, så från att ha en fullspäckad dag till att inte ha ngt planerat.
Har börjat själv med vardagsrummet, men de e jobbigt när kroppen säger ifrån o man bara kan göra lite i taget för att sedan lägga sig o sträcka ut ryggen.
Hittills har jag dammsugit, tvättat golvet o tagit två fönster.
Sen ska de dammas o sånt också o tvättas av på andra ytor.
Nöjer mig med ett rum om dagen.
Pappa kommer ju sen så dom får ner grejerna i källaren, då blir de lättare att göra klart allt imorgon.

Ska försöka dra till Sandra snart med så sakerna blir hämtade, kanske om två veckor eller ngt.
Innan dess hoppas jag att jag målat om här inne, förhoppningsvis med hjälp av BöööPHEn som hade planer på att komma en dag.

Bästaste vännen Becka

/ Em

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0