usch o fy



gött svullen är man o rörligheten är inte bra.
Malin va snäll o flätade ordning håret för de kan jag absolut inte göra, johan hjälper mig knäppa jackan osv.
Fy fan, men jag hopaps de blir bättre snart.
Livrädd för o ta stygnen om två veckor med.. usch vilka bekymmer en graviditet kan orsaka, tänk dom som verkligen har tur o mår jätte bra utan bekymmer hela tiden?

Varit uppe hos Malin o hämtat grejerna, mkt fint. Tack för lånet!
Ska la snart försöka dra o kolla färg o få målat här inne också.

nej blä nu får de vara nog, mår lite illa.

Kommentarer
Sanna

okeej ah nej då är det nog kört, jag kommer ju lördag isf. Men ha det så roligt i småland. Kramar

2008-09-18 19:59:30
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0