Usch

Känner mig totalt fullproppad, har ändå inte ätit för mkt idag.
Kanske är bebisen som ligger väldigt högt upp, för de känns verkligen som om man har svårt o andas o känner sig verkligen proppmätt!
Min mage har nog växt en del sen igår alltså, sjukt men sant, märkte de när jag satte på mig jackan o knappt kunde stänga den längre.
Känner mig allmänt ful o äcklig idag, inte alls sådär fin gravid som man kan känna sig vissa dagar.
Känner mig helt enkelt som en uppsvullen bulle (jag som alltid tyckt o tycker andra gravida är så vackra)
Blä idag är helt enkelt en dålig dag för att spegla sig.. Tror iofs de beror mkt på att man känner sig så uppsväld idag överlag.

Imorse vred o vände bebis så på sig så man riktigt såg rumpan puta ut, putte på honom o han blev nog sur för han sparkade tillbaka o flyttade sig ..

Blääää va ointressant allt e idag

Kommentarer
Lizette

Du skriver honom och han :-) hehe. Du tror på kille nu alltså!

2008-09-14 21:39:25
URL: http://www.paddis.se
Jaana

Haha, jaa den är ju det :P

Hmm..jadu, i gnosjö är det faktiskt preciis som vanligt känns det som. haha. hönder inte mkt nytt hä rinte.. alla gamla kändisar, dom du känner som jag känner - har flyttat till växjö för plugg iaf.=) så ingen kvar här mer än på helger osv.. heh. hur går det med magen nu då?

2008-09-15 09:38:30
URL: http://chanaeggmaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0