Bvc

Japp hon följde sin kurva galant o växer alltså precis som hon ska :)
Dock lite mindre än va jag gissade på.
Vikt: 6690g
Läng:63cm
Huvudomfång:41,2

Fick ta mina prover nu med efter många om o men, nu har jag gjort de o e stolt över mig själv som tog mig i kragen trots min fobi.

Sen bar de av till Lizette o Nikki som bjöd på en underbart go lunch, de va lax o potatis, verkligen jätte gott!
Satt o tjötade som vanligt o drack kaffe, tre små choklad ägg slank dock ner med, men dom va små :P
Tog lite bilder på tjejerna, de måste vi börja göra mer!
Lizze fick super fina bilder med hennes dunder kamera vill jag lova.

Resten av dagen bli lugn, ska försöka hinna dammsuga o även söka lite lägenheter (även om jag vet chansen e noll att vi får ngn men ändå)




Kommentarer
Linda

Vad stor hon blivit :)

2009-04-14 16:50:27
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Lena

Men guuud vilka godingar!!

Dom ser för härliga ut!!!



Kram Lena

2009-04-14 22:56:03
Lizette

åhh, våra små älsklingar :-). Tack för igår. Kram

2009-04-15 06:57:43
URL: http://www.paddis.se
Lizette

Vi lägger inte in bilderna från den kameran så ofta, och jag vet inte hur man gör. Orkar inte lära mig, haha. Det är ju lättare att säga till Emil att fixa det, fan vad lat jag är ibland.

Lenas kläder, när ska du ta dom? eller jag komma bort med? Om hon fortfarande vill ha dom. Kram

2009-04-16 11:25:24
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0