Ett under

Ebba sover än o klockan e 8!
Hon vaknade iofs strax efter sex, men då ville jag inte upp kan jag säga så hon somnade om.
Helt konstigt att hon ännu sussar sött :)

Ganska skönt dock eftersom hon va sjuuuukt gnällig igår, ingenting alls va bra.
Gnäll,gnäll o åter gnäll, denna åldern e lite små jobbig känner jag.
Om Johan tar henne så jag kommer hemifrån ngn timme ibland så skulle jag få nya krafter, man kan inte sitta ihop med sitt barn liksom.

Nu har hon vaknat o ligger o ler iaf, underbart humör såhär på morgonen.

Idag är de sagt att sängen ska komma, men tyvärr har ju jysk ett rykte om sig att inte hålla sin sagda leverans.
Jag håller tummarna men e inte direkt hoppfull för att den kommit.

Påskfest på späd idag med, ska bli kul.
Johan ska med åxå, hehe men lite övertalning o tjat från min sida.

Nej fy satan nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan Ebba ropar efter mammas uppmärksamhet.

Kommentarer
Lizette

Skönt att hon sov lite längre idag. Ha en bra dag..

2009-04-09 09:56:21
URL: http://www.paddis.se
Sanna

Tack vännen. Nu måste det väl ändå kommit nått i brevlådan? Jag har en påskpresent till Lillan. Tänkte jag skulle komma och lämna den någon dag?! Och dricka kaffe och umgås med dig. Pussar

2009-04-09 11:03:40
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Leinda

Okej där ser man

Gud vilken go natt du haft då ser jag



jag längtar tes ja får en sån med fast ida vakna andreas först halv 7 trodde inte mina ögon.. men 8 hade vart underbart ju :P

2009-04-09 19:47:03
URL: http://leinda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0