Lite shopping blev de allt

Japp vart in i stan igår tillsammans med Mamma.
Lizze o hennes barn mötte upp oss åxå :)

Hittade ett par väldigt ljusa jeans för mitt presentkort jag fick av Della i födelsedagspresent.

Fortfarande inget på ginatricot, va e dettta? Dom har ju massvis men allt e så jääävla tight o de e inte överdrivet snyggt o ha sånt på sig när magen e sladdrig efter att Ebba bodde där inne.

Fick köpt de där fästingmedlet med, expot eller va fan de hette.. så nu hoppas vi att vi slipper mer fästingar ett tag.

Ett skärp inhandlades

Och efter många om o men så hittade vi ett par badbyxor till Ebba eftersom vi ska till simhallen idag.

Nästa onsdag ska jag klippa o färga håret o Ebba ska va hos sin mormor.
Hatar o lämna bort henne, även om jag vet hon säkerligen får de bra där.

Nej fy satan, får uppdatera mer i eftermiddag kväll eller ngt.
Känner mig helt tom i huvudet

Kommentarer
Mela

Hoppas hon slipper alla äckliga fästingar nu!

Det är Ayla som gör bilderna fina ;) jag bara leker lite med dem haha =P

2009-04-22 09:48:13
URL: http://nevertheless.webblogg.se/
Therese

Jag har också fått ett presentkort på Gina Tricot när jag fyllde år. Har inte heller hittat något direkt. Vi får väl ta och leta tillsammans någon dag :-) Hoppas badet gick bra idag, kram!

2009-04-22 12:52:12
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
JosefinEmilie

ja sjuukt lika faktiskt!! :) ja det får ni göra..



nej dom har inte svarat, skumt tycker jag...hmm Kraam! :)

2009-04-22 20:42:18
URL: http://regnblomma.blogg.se/
Mamma Melissa

Åh, jag som har hittat massor där inne... men gå till Bikbok och köp deras jeansleggings sedan käper du en sådan där topp från Gina med stora ärmar och som sitter lite 80-tal... täcker förlossningsmagar och ger en snygg profil... min räddning!



Jo, vi har två dobermann tikar. Läs mer om dem i kategorin Djur utan vingar... men de dyker upp på bild lite titt som tätt och i olika inlägg;.))

2009-04-23 02:53:31
URL: http://mammamelissa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0