Måndag

Jag håller alla tummar o tår att Ebba e bättre idag så vi kan komma iväg till spädbarnsgruppen, så sjukt tråkigt att bara gå hemma!
Så vi får se hur de e med hennes slem i halsen (igår va de fortfarande inte borta)

Della va här o hjälpte mig att få ner lite saker till källaren igår.
Vi plockade ner lite grejer från hyllorna o dammade osv.
Hon e för snäll min syster, älskar dig gumman!

Ebba fick testa gröt lite igår för första gången :D
Bara ngn tesked eller två men ändå.
Inga grimarsaer eller ngt, mer att hon undrade va fan hon fick i munnen.
Men tror jag väntar ett tag till tills nästa gång, mest för att jag vill hon ska va min bebis liiite längre :D

Men jag säger bara come ooon, varför tävlar ni inte om detta fina smycke?
TVÅ tävlande hittils bara, de e riktigt dåligt.. men större chans för er som tävlar att vinna :)
Så kom igen , svara på frågan.. kanske blir de just DU som vinner :D

Känner mig inte direkt duktig med de nyttiga denna helgen, får helt enkelt skylla på att jag fyllt år o fått tårta.
Nya tag idag igen.
Får väl slänga in utmaningen som Sanna bad mig göra :)


- Jag brukade alltid ramla på dansgolven o ist för o resa mig sitta kvar ett tag
- Är otroligt äckelmagad o klarar inte av spyor o slem osv
- Har varit inlagd på sjukhus längre peroder när jag va yngre.
- Träffade min första kärlek genom att han BRÖT min tumme när vi åkte skidor
- Har opererat mig 5 gånger!
- Jag har typ ingen existerande själkänsla
- jag gick upp ca 23 kilo när jag va gravid
- Jag har bajsat ute o torkat mig med löv
- jag är väldigt hypokondrisk
- Är fullkomligt livrädd för spindlar
- Är väldigt slarvig och HATAR o städa

Jag utmanar Della,Mikaela, Alex , Evve och Lizze :D

Kommentarer
Sanna

hahha japp såg du hade skrivit, blev för tajt med tid idag, så håll utkik imån eller onsdag hahahha. Puusss

2009-04-06 23:20:14
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Evelina

Haha, ska försöka anta utmaningen! Och imorgon är det träning ja, ska bli myyyys. Haha, vi får la se hur det här ska gå. När är tävlingen avgjord förresten? Är det du som utser vinnaren? Nu när det är så få som är med borde jag ju ha en chans, har ju aldrig vunnit något förut!! Men vi ses imorgon, puss!!

2009-04-07 00:51:26
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0