Ny dag o nya möjligheter

Japp illamåendet är borta idag, otroligt skönt :)

Har en del planer idag, mestadels att städa som är tanken.
Sjukt tråkigt men sånt ska åxå visst göras har jag hört.

Ska förhoppningsvis gå en promenad med Therese o lilla Pascal, kanske kan få med dom in till stan o kika lite.

Liksom Lizze nämnde i sin blogg igår så känner jag ENORMT shoppning behov, har aldrig tidigare kännt de.
Vill köpa allt, för visst känner man sig lite bättre när man sedan går med påsarna i handen/under vagnen? ( om man inte tänker på pengarna man spenderat vill säga)

Har ju iaf ett presentkort o använda fortfarande så funderar på o köpa ett till lika dant lille som jag redan har i blått o persikofärgat, känns liksom som ett linne jag använder otrligt mkt under kläderna o dom funkar verkligen o amma i.

Hittade även en munktröja i massa flaschiga färger på JC som jag skulle kunna tänka mig.
Vart har dom liksom luvtröjor med dragkedija i olika färger för billigt pris? Behöver nya!

Ebba äter mkt mindre på mig nu, vet inte varför.
Men när man kommer med mat blir hon super intresserad direkt, kanske är hon en sån bebis som inte kommer va intresserad av ammningen allt för länge, vem vet de får tiden utvisa.. tycker dock de e mysigt o amma henne :)

Hon fick smaka Majsbågar igår o de va en hit, hehe tackar för tipsen för dom.

Nej nu väntar mitt kaffe,



Kommentarer
Daniella

nja vi satt la där i 1 timme kanske 1 ½. men va där vi 9 tiden.. efter de blir de mörkt snabbt.. å det såg en aning mörkare ut i kameran sen :P

2009-04-24 08:43:22
URL: http://dellisch.blogg.se/
Mela

man borde få typ 10 000 som nybliven mamma för att man varit duktig och haft en förlossning så man kan handla massor och fräscha upp sig igen haha!



ja det är underbart att de ger resultat redan :)

Då kanske det är borta tills hon är 4-5år något redan och inte dröjer tills hon är närmare 10år...

2009-04-24 09:46:35
URL: http://nevertheless.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0