Ny friserad

Jag gick lite tidigare igår eftersom jag ej kunde hålla Ebbas ögon öppna länge till.
Fick sällskap av Olivia o hann ta mig en glass på stan innan de va dags o gå in o klippa sig.
Kändes jobbigt o lämna Ebba men jag vet ju hon har de bra hos sin mormor.
Hon hade sovit riktigt länge ute o sedan ätit lite på flaskan, men de va ingen direkt hit så hon åt bara 80ml o va istället lite hungirg när hon kom hem.

Fick en såndär typisk frisör som man kunde sitta o tjöta om massor med (har på ngt konstigt sätt missat de tidigare)
Tiden gick fort o rätt som de var vart de klart.
En decimeter kortare som minst o sen uppklippt lite mer runt om i huvudet, mörkt brunt med ljusa slingor.
Slänger upp en bild när de finns ngn :)

Underbart väder va de igår med, helt fantastiskt.
Synd jag ej tog vara på de då.
Va så otroligt trött efter jag käkat när jag kom hem så jag tog även då en powernap (vad händer med mig?)

Valborg idag då, men får oss som vilken dag som helst.
Hade man haft möjlighet så hade man ju kunnat grilla lite bara föra att de ska hända ngt, men men.

Nej fy fan va de kliar överallt.. Ebba gnäller med får ta henne.






Kommentarer
Lena

Kom till oss och grilla vet ja!!

DU kan väl äta massa goda grillade grönsaker, majs å skaldjur till exempel, själv vill jag ju ha en rejäl köttbit, men det är ju en annan historia :-)



Kram

2009-04-30 09:09:01
Mela

Köpte den på babybarn mässan som var här tidigare iår =)

frithiof åre är märket :-)

Köpte en matchande fast lilaaktig till mig själv oxå :-D

2009-04-30 10:46:09
URL: http://nevertheless.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0