Så va de med de



Va på stan igår SJÄLV en stund för o kolla om jag nu kunde hitta ngt för mitt presentkort till mig själv.
Detta är resultatet, haha men är så trött på hennes kläder nu o tycker så mkt om "fruktserien" från kapphal.
Hon kommer bli super fin.
La även till Johans önskemål att hon inte bara ska ha massa rosa, ni ser de går framåt.
Två av plaggen har faktiskt andra färger eller hur? ;)

Inga planer idag.. Vill göra något för känner inte alls för att sitta hemma o bara ta en eller två promenader under dagen.
Ingen som offrar sig att umgås med mig o Ebba ? ;)


Kommentarer
Anna

sv: ja ett rent helvete är vad det är och verkar som att jag får gå änu fler dagar över tiden..



kul att du tyckte om min blogg! :)

2009-04-13 09:23:29
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0