tjugofemte april

Japp shit va tiden går fort, jag vet att jag säger de jämt men de e helt otroligt!

Hade en superdag igår måste jag säga.
Mötte upp Therese o Pascal o gick in mot stan för o hämta upp Pascals storebror.
Sedan satte vi oss i plantaget o drack lite kaffe o tjötade, MKT varmt vill jag lova.
Ebba gnällde lite o va inte så nöjd o sitta still där så vi gick inåt stan igen.
Köpte en pyamas till henne (jag vet hon redan har många men jag tyckte den va så fin) sen fick hon ett pannband med o jag köpte ännu ett till linne på Gina.

Tog en liten powernap med Ebba sen när vi va inne, o de hjälpte verkligen vill jag lova.
Kände mig som en ny människa efteråt typ :)

Smsa Evelina o frågade om hon o hennes lilla Quince (stavas de så?) ville gå med på en promenad eftersom vi ändå bor grannar o allt.
Dom hängde gärna på o de va trevligt, de visade sig att vi hade jobbat hos en viss A på citronen båda två + att hon hade jobbat på ett annat ställe som jag sökt jobb på i Alingsås.. så va säger man, världen är liten.

Idag vet jag inte va vi ska hitta på mitt på dagen.
Vill sitta ute o njuta av solen, spela kubb o kanske grilla ngn soyakorv, men vem vill göra oss sällskap?
Kom igen erbjud er! :)

Johan ska ju iväg ikväll :(
Han ska o kolla på nån sån där fight grej i Gbg o sedan dricka öl på Stures tillsammans med sina träningskompisar.
Kul för han, jag unnar han de.
Men de e dags han unnar mig ngt med snart, för jag kommer ALDRIG i från Ebba , inte ens ngra minuter.. jag skulle va supernöjd om jag fick en halvtimma i veckan ensam iaf till o börja med.. men men man kan inte få allt.

Här kommer ngra bilder på min prinsessa :)

Bästisar

Sover gott i vagnen

Charmtroll efter lite morotspure

Kommentarer
Anonym

2009-04-25 15:53:12
Stina (mrPdaddy)

Så fiiin hon e <3

2009-04-26 22:07:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0