Ångest

Varje månad när räkningarna dimper ner får jag en klump i magen, men jag lägger dom i lådan o tänkre inte på de förens den dagen då de e dags o betala.
O den dagen va idag, fy fan va ångest jag har efter varje gång, de räckte inte till allt ens, men de allra viktigaste e betalat o jag håller alla mina tummar o tår att soc förstår vi behöver hjälpen.

Vi ska ju dit imorgon, Johan har fortfarande massa papper o fixa som dom ska ha medans jag fixade mitt i fredags, skönt o ha de gjort.
Bara ett kontouttrdag från banken kvar o ordna o de får la vi hoppas går relativt fort.

Så käre gode gud gör så de löser sig nån gång!
Tror ni han lyssnade på min såkallade bön? Jag är osäker faktiskt :P

Johans läkare har iaf ringt till försäkringskassan o försökt förklara att hon anser Johan är i behov av aktivitetsersättningen.
Så vi kan ju hoppas dom på fk fattar de med.
Sen har han tid på ams den 1a åxå så vi får se vad dom har o säga med.

Mkt sånt viktigt o göra denna veckan.

Olivia kommer snart hit, hon måste haft väldigt tråkigt eftersom hon ville komma.
Skulle ta med sig Ulfs systemkamera så kan man fota lite finare bilder på mig o Ebba tillsammans.
Alltid skoj o ha senare.

Ska in till stan när de öppnar med o träffa Della, alltid kul.
Haha stackarn e de lite synd om nu när gravidsymtomen slår på, "jag kan inte sova men jag e trött" "jag mår illa" "jag har ont i tuttarna" HAHAH säger jag bara skadeglad som jag är!

Hon skulle förövrigt va snäll o passa Ebba medans vi är på mötet imon, tack syster!

Nej nu får jag klä på min lilla skit här hemma för de kommer en nakenfis ålande emot mig o de måste va kallt o dra sig fram över golvet så!



Ett av korten vi tog sist när vi lånade kameran..

Kommentarer
daniella

det är inte rooligt! det är jätte jobbigt ju. tänk att jag ska upp vid 5 varje dag nästa vecka oxå.. hur ska jag roka det?

2009-08-30 09:42:24
URL: http://dellisch.blogg.se/
Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Stackars syster.... men alla graviditetssymptom är ju tecken på att allting är som det skall, kanske är tröstande tanke mitt i allt kräkande, oändlig trötthet och ömmande bröst:.)



Håller även tummarna för att allt det ekonomiska ordnar sig för er! det bara måste ordna sig!

2009-08-30 11:37:29
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Elin

Såg din blogg genom melissas blogg och gick in å kika!

jobbigt det där med pengar..

hoppas det fixar sig, kram elin

2009-08-30 15:11:10
URL: http://elian87.blogg.se/
Malin

Kaffe i morgon gums? Ledig då :-)

2009-08-30 21:53:34
URL: http://malinsoliv.bloggsida.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0