Börjar bli orolig

Ja nu börjar de faktiskt att inte kännas bra längre med stackars Ebbas mage.
Hur många dagr har de hållt på nu liksom?
De bara rinner ur stackarn o jag fick tillomed gå upp o byta en bajsblöja inatt (hon bajsar ALDRIG på natten)
De första hon gjorde när hon vakna va oxå o bajsa, vet inte va som e felet.
Ska ringa barnmottagningen i Borås o se va dom tycker/tror.
Saltsocker lösning kanske är o tänka på? Jag menar små barn förlorar ju saltet i kroppen så lätt, de fick jag höra av mina bvc tant sist hon hade diarre iaf o då va de inte dessa mängder.
Stackars lilla gumman!
Hoppas dom säger vi kan vara hemma bara, varken jag eller johan har ju körkort o de e ju bara Borås som är öppet under helger o semestrar, om inte nån välig själ vill köra.

Hade iaf trevligt med Lizze o barnen i storken huset igår, timmarna bara flög förbi.
Skönt o komma hem sen o känna man hade tagit vara på dagen trots SKIT vädret.
Men idag skiner solen, ska gå bort till mamma o väga mig så jag har en start vikt.

Idag kör jag igång då, jag hoppas verkligen jag har viljan o klara detta.
10 kilo ner vill jag så e jag nog nöjd sen, fast frågan är om man nån gång blir nöjd?
Iofs e inte kilorna de allra viktigaste utan centimeterna.

Håll tummarna o peppa mig lite då o då, de kan jag behöva.
För vet ni? Jag e proffs på o påbörja saker, de vill jag lova.

Nej nu ska jag ringa barnmottagningen.


sölröven med sin allra första toffs i håret :)

Kommentarer
daniella

du kommer klara de :)

hoppas Ebbas mage blir bättre snart!

2009-08-01 09:24:23
URL: http://dellisch.blogg.se/
Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ja, ring och hör med dem! Men jag hoppas som du att det inte är någon fara och att ni bara kan ge henne någon slags huskur (typ socker-salt-lösning). Håller tummarna för er!



Tack för kommentaren också:.))

2009-08-01 15:52:41
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Rebecka

Ja böööphen. de kommer gå kanonbra för dig.bara du bestämmer dig å de verkar du ju ha gjort. Så ja kommer att peppa dig. Ja har själv börjat gå lite mer på dagarna nu. Vill ju gärna gå ner iaf 5 kilo.. Men men, hoppas Ebbas mage blir bra snart!

2009-08-01 16:09:45
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Therese

HEj!

Hur gick det med Ebba? Vad sa dom?

2009-08-01 21:24:41
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0