De är tyst

Resultatet efter mina 3 veckor med GI-metoden.

Mage-5cm
Arm - 1 cm (samma som förra veckan)
Bröst-4cm
lår-1,5cm (samma som förra veckan)
rumpa-3cm (samma som förra veckan)

vikt -3.5kg!

Får väl va ganska nöjd, men man vill alltid va bättre o vill se resultatet fortare, nu börjar dessutom cm inte försvinna lika fort längre, men men för o bara gjort 22 dagar så ska man väl va nöjd antar jag!

Är uppe själv , Ebba o Johan sover än, men jag kunde inte sova längre.
Ganska skönt o sitta helt själv vaken o de e alldeles tyst o lugnt, känns lite speciellt faktiskt.
Ser ingen mening med o ligga kvar i sängen "bara för att" när de finns så mkt annat o göra.

Johans föräldrar kommer idag vid ett tiden, innan de tänkte jag kanske in till stan o fixa Johans present.
Kanske syster vill med?
Känner mig egnetligen tvingad o gå 4,7km rundan men samtidigt så rör man ju på sig när man går på stan med, fast de blir inte lika uppenbart.

Blir nog slappa resten av helgen när dom är här.
Dra o storhandla va de snack om åxå.

Bra blir de nog iaf får vi hoppas, esch jag tar o viker lite tvätt medans tiden finns.

Ha en bra helg alla ni andra!

Kommentarer
Linda

Vad duktig du är! Kämpa på!

2009-08-22 08:35:37
URL: http://laajndush.blogg.se/
therese

jasså.. nä dom brukar ju få sina först runt 1 år har ja för mej. men felicia va oxå tidig. så de ligger väl i släkten. både ja o tommy va oxå bara 3-4 månader när vi fick våra första tänder.. kjam

2009-08-22 09:39:15
URL: http://mummas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0