Grattis älskling!

Grattis Johan på din dag.
Första födelsedagen som pappa.
Jag o Ebba ska väcka han tidigt o ge våra paket.
Jag har bokat bio biljett på "sommaren med göran" imorgon, mamma ska va barnvakt.
Pirrigt o va utan henne som vanligt.
Ebba köpte en "pappa mugg"
Hoppas han blir glad.

Ska även ta mitt cellprov idag igen.
Är fullkommligt livrädd, först nu för smärtan eftersom de verkligen gjorde ont sist.
Även om de står att de är smärtfritt.
Nej de kändes som dom skar innuti mig o jag vet fler som fått ont av de.
Vet inte va de beror på, undra om jag ens kommer våga göra de?
Sen efter jag gjort de kommer jag va rädd för svaret, de kan ju ta ett par veckor o sist visade ju provet lätta förändringar, därav anledningen till att jag måste göra de igen.
Fan alltså!

Igår tog jag en morgonpromenad ,den där vanliga sträckan runt reningsverken.
Jag gick raskt o jag sprang.
Hör o häpna, jag springer aldrig!
Men de kändes verkligen skönt efteråt o jag mår fortfarande bra över att jag gjorde de.
Visst de va inte hela eller ens halva vägen, men de va en bit o de e bättre än inget!

Kanske orkar mig ut på den nu på morgonen igen o springer lite, om jag inte tar den som en vanlig promenad innan spädis.

Ebba säger mamama mer o mer nu, offtast när hon e lite gnällig o vill jag ska ta upp henne.
Riktigt gulligt o jag tröttnar aldrig på o höra de!


Kommentarer
Rebecka

Hon e söt den där Ebba:P Hälsa grattis till Johan från mig! Du är duktig gumman som håller igång så, snart kommer det inte finnas nåt kvar av dig:)

2009-08-24 09:26:12
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
maja

Å vad du är duktig!! Eloge till dig , härligt när man väl kommer igång.

Ha en mysig dag!!



Kram

2009-08-24 12:41:19
URL: http://majjases.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0