Home

Hemma igen.
Blev en promenad runt reningsverken innan gruppen började, tur hade vi även att solen fortfarande sken.
Ebba åt såklart bättre där än va hon gör hemma, fortfarande inte jätte bra men MYCKET bättre, konstigt de dära.
Jag åt salladen o vegkötbullar, tycker de funkade bra.
Kul att även en av dom jobbar där kör GI nu åxå så man kan få lite tips o råd av henne.

Ebba sover än, somnade i vagnen på väg hem o fortsatte sova när jag bar upp henne.
Inte konstigt egentligen hon e la trött efter alla intryck o alla barn :)

Usch e trött hängig o lite illamående, måste se till o få i mig en ordentlig middag sen.
Ska testa laga samma mat som späd hade till Ebba idag, dock tror jag inte hon äter de på hemma plan, har ju inte funkar innan liksom.

Jaja va egentligen bara en kort uppdatering detta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0