Lite av allt

Igår va en jobbig dag, mådde väldigt dåligt på eftermiddagen för jag fick sån panik över hela situationen, kom fler räkningar o fick besked från fk att efter 21 okt e de bara lägstabelopp dagar kvar, helvete.
Men jag måste hoppas o tro de löser sig nån gång, tack för er som peppar de värmer.
Ni andra kan låta bli o ens lämna kommentarer, man sparkar inte på nån som ligger.

Pratade med Johans mamma igår, de e skönt hon förstår läget när jag förklarar situatuionen för hon.
Hon vet ju hur han fungerar o e vansinig på honom, men samtidigt fattar hon att de inte mkt för mig o göra.
Dom försöker ju prata han tillrätta ibland dom med men får exakt samma respons som jag, jaja.
Dom skulle antagligen komma o hälsa på i helgen, kan va trevligt.

Fick mig en promenad innan späd igår, skönt o röra på fläsket.
Känner faktiskt att jag är lite mindre nu.
Kul att när man kom till gruppen sa en som jobbar där att jag hade blivit mkt mindre i ansiktet, då blir man peppad att fortsätta när andra folk påpekar de!
Dock känner jag att jag snart måste lägga till lite mer kolhydrater eftersom hjärnan inte riktigt e med o jag kan bli väldigt matt/yr i kroppen.
Inte konstigt egentligen när man är inne på 3dje veckan med minimalt kolhydrater intag.
Bättre o lägga till lite o försöka komma igång med träningen två gånger i veckan ist, finns ju en del o trimma.

Ska träffa Lizette idag, alltid lika trevligt.
Sen i eftermiddag skulle jag o mamma antagligen försöka åka till Jonas o Carina så dom kan hjälpa oss få ihop bilstolen som kommit nu, den har ju typ en miljon remmar o skit ;)
Ska tvinga med johan med så han ser dagsljuset o inte sitter fastlimmad vid datan.. åh!

Kommentarer
Linda

Ja usch och fy, det är hemskt när den etsar sig fast i huvudet på en.. :/ Jo tack allt är fint här! :) Jag bor mellan Gbg & Borås, på landet.. :p Hyssna heter det, det är typ stället mitt emellan åkrarna! ;) Bor du mitt i city eller? :p

2009-08-18 18:46:58
URL: http://laajndush.blogg.se/
Linda

Jag känner igen det där.. Man blir jätteseg i huvudet.. Har du inte blodtrycksfall och sånt? När jag kapade allt med kolhydrater fick jag det jämt, det bättras dock när man ökat lite med kolhydraterna.. Men det är ju jobbigt under tiden man "rensar" kroppen.. Jag ska göra en bröstförminskning (har alltid haft jättestor byst, men dom har dock krympt nu men ska ändå göra en) sen ska jag göra en bukplastik, för jag har tappat 40 kg sen förlossningen, och efter en graviditet så blir det lätt att huden har svårt att dra tillbaka sig.. Så jag ska få den iordning med! :) Dom tar bort hud och syr ihop magmusklerna osv.. Så det ska bli spännande! :D

2009-08-18 19:50:25
URL: http://laajndush.blogg.se/
Therése

Är du inte med på ams? Därifrån kan du ju gå med i jobbgaranti för ungdomar och få ersättning. Eller är det redan utnyttjat? Hoppas pengafrågan löser sig!

2009-08-19 20:16:40
URL: http://terezita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0