Mycket av allt

Gårdagen gick fort, för jag hade mycket o göra.
Pappa frågade om jag skulle med till stan o visst eftersom inget fanns o göra.
När jag väl va i stan så tänkte jag att jag passar på o gå in till arbetsförmedlingen o frågar om dom har ngra alternativ på hur man kan gå vidare med allt med Johans aktivitetsersättning o lönebidrag osv.
Fick prata med samma människa som sist o han är totalt underbar!
Han blev vansinig på fk o sa att så får de fan inte gå till!
Johan har rätt till sin aktivitetsersättning o allt dom sedan behöver göra är o skriva över han till ams så får han lönebidrag.
För han berättade att de finns pengar o lägga på ungdomar som Johan.

En sån underbar människa alltså, så idag ska vi dit o skriva in han, (jag säger vi för att jag ska med o hjälpa han lite eftersom han inte pratar så bra för sig själv alltid)
Han snubben skulle försöka ringa o prata med fk o fråga va fan dom höll på med, men kunde inte lova något.

Hemma igen åt vi lunch o sedan begav vi oss till Lizze o Nikki.
Satt en stund på gården o Ebba va verkligen övertrött.
Blev en kaffe o en "efterrätt" turkiskyouhurt med lite kanel på o de gav de hela lite efterrätt känsla, mättande va de iaf.
När vi gick för o hämta Mario sen däckade Ebba totalt i vagnen på direkten.

Blev ett jävla liv igår när Ebba skulle sova ´, vet inte va de va med henne men hon bara skrek o skrek va man än gjorde, ligga i famen eller jämte spelade ingen roll, så vi gick upp igen o drog ut på lekplatsen en stund innan de började regna.
Sen vart de lugnt igen iaf.

Så på shemat idag står alltså handla (har ej fått gjort de än)
Arbetsförmedlingen o antagligen träffa syster.

Sen ska la jag försöka klämma in den där förbannade promenaden med som jag är så opepp på.

Rörigt inlägg sorry!


Kommentarer
Rebecka

De verkar som om att de börjar ljusna för Johan nu? Hoppas verkligen att det gör det!

2009-08-11 12:16:30
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
maja

Laa till dig på min blogg :) så du vet:)



Kram

2009-08-11 14:42:01
URL: http://majjases.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0