Ny vecka o själklart regn

Drömt lite mardrömmar inatt, eller precis innan Ebba vaknade nu, så man känner sig inte helt hundra än.
Sovmorgon fick man iaf, kanske beror på att vi va uppe o bytte blöja vid halvsex o Ebba fick välling o låg sen o pratade lite, men tacksamt iaf :)

Igår hade vi en bra dag hos pappa.
Jag o Lollo drog ut med båten o fiskade lite, Ebba fick va kvar med Morfar o Christina.
Hade gått jätte bra o hon hade somnat nästan på stört, trevligt o komma iväg liten stund ensam.
O vi fick faktiskt ett par fiskar :)

Ebba har utbuktningar i munnen nu, eller ja vid ett ställe, vänster hörntand o typ en jämte.
Lite lite ljusare under åxå, så där ligger nog tänderna o väntar på o komma, kan nog dröja ett tag till ändå dock.
Konstigt ställe o få första tanden på, haha men mamma sa att jag fick min första tand där åxå..

3dagen med Gi o de funkar fortfarande kanon, om man inte gör som jag gjorde igår o missar lunchen, för då blir man svält hungrig typ , men jag tror på detta o hoppas min vilja att genomföra de fortsätter va lika stark.

Regn idag, jag som tänkte gå 4,7an, får se om jag pallrar mig ut endå, nån som vill hänga på?
Jadu annars vet jag inte va som händer, fönstershoppa på stan kanske?
Eller ta Ebba till simhallen, får se helt enkelt men är öppen för förslag :)

Väljer att varken svara eller puplicera idiotiska kommentarer.
En annan sak som e kul är att mina läsare blivit något fler, men fortfarande tunt med kommentarer hörrni :)

Nej nu blir de o byta ännu en bajsblöja


Busen o Christina


O så lilla Tilda o jag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0