Snabbt medans golven torkar

Städar lite nu, väntar på att golven ska torka.
Ebba är ute med sin pappa på en promenad.
Handla sen, är så förbannat hungig så jag vet varken ut eller in, mamma bara drar ut på tiden hela tiden, hon säger en tid o sen blir de bara senare o senare av ngn konstig anledning.

Åh vill bara ha typ allt onyttigt som går o få tag i just nu, hunger e de enda jag kan tänka på.
Just df jag sa till mamma att jag ville få de gjort ganska tidigt , har ju inget hemma som jag kan äta.

Ebba har fått blåsor i munnen nu, veta fan va de e för några.
Ser inte alls ut som när hon hade svamp , hon gör konstiga grejer med tungan så de måste kännas obehagligt.
Kan de inte bara lägga sig med allt med henne nu? Först svamp o medicin på de, sen magen,febern, o så har vi knölen o nu kommer de blåsor.. allt på så kort tid.

Tråkigt när ni kommenterar annonyma så jag ej har ngn chans o svara.
Men tycker de va fel skrivit att jag ska välja mellan kärleken till Johan o min dotter, självklart älskar jag min dotter o jag vet att hon inte kan ha de bättre än va hon har de.
Tids nog tror jag de löser sig, jag menar bara att han e ute o går med henne själv e framsteg.
Många bäckar små....

Kommentarer
stin

hejsan lilla mimmi. mul å klövsjuka kanske, de hade mina små, de blir man mycke sjuk utav, dock ofarligt, men be dom ta ett prov på lilla ebba, låter som de skulle va något ditåt!

2009-08-09 16:59:58
daniella

skit i vad folk skriver.. du gö ett jätte bra jobb med Ebba å jag förtsåt mkt väl att du vill få Johan å hjälpa till lite mer..

2009-08-09 17:29:48
URL: http://dellisch.blogg.se/
Daniella

men vadå? varför skulle du göra de? det är ju sjukt!

2009-08-09 19:37:38
URL: http://dellisch.blogg.se/
monica

Tycker som din syster att Ebba har en jätte bra mamma läser din blogg varje dag dock dålig på att ge komentarer... Blev glad när jag lästa att Johan var ute med Ebba det är du värd, kanske är detta vändningen till något nytt?

2009-08-09 19:55:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0