Stora tjejen 8 månader idag!

Alla kommenterar uppskattas, jätte kul o läsa o blogga då sedan!

Mina antal läsare har minskat lite de senaste dagarna, tråkigt tycker jag men folk kanske har annat för sig :)

Kan meddela att Ebba sov i sin säng igår kväll i nästan 4 timmar :)
Sen när hon vaknade sista gången så bad jag johan komma med henne faktiskt för jag kunde inte sova o va rädd o ej vakna om hon gnällde innifrån hennes rum inatt.
Fan att sängen ej går o ha jämte våran!
Men ska försöka oftare nu o lägga henne där, dagarna o de första timmarna till natten, nån nytta gör de säkert!

Ebba är hela 8 månader idag :)
Tänka sig!

Har inga planer för dagen o hittar gärna på något, nån som är villig o offra sig?

Har en liten olustig klump i magen, men de e de där med pengar som spökar som vanligt, när de lagt sig o kommit iordning så småning om så vet jag att jag iaf kommer må bättre.
Men kommer de lösa sig?
J ska ringa praktiken idag eftersom han blev klickad igår när han ringde, konstigt :S
Håll tummarna på svar o att de e glada nyhter!
Han väntar fortfarande på sitt läkarintyg som han kan lämna in på ams.
Undra föresten om den underbara mannen som jobbade där har ringt fk? Han sa ju han skulle testa eftersom han vet va han pratar om.

Får försöka gå den där rundan idag med, vill ju så gärna se resultat på GI.
Jag e medveten om att de kan stå stilla ibland men de vill ju inte jag.
Jag vill se resultat för kämpandet, när de värsta dagarna med GI är över sen så ska jag försöka komma iväg till gymmet iaf 2 gånger i veckan.

shoppingsugen är jag åxå, men man blir offta de när man inte mår riktigt bra, har ju verkligen ingen ekomomi till o köpa något.

Skulle gärna velat göra något idag tillsammans med nån, Boråsdjurpark lockar extremt mkt, haha inte så mkt för Ebbas del för hon fattar nog inte mkt av de än men för egen :)
Eller åka till Gbg o strosa lite, men allt kostar pengar i denna värd.

Föresten är bjuden på lite såndär smink försäljning hos Therese på ons kl 12, någon som är sugen på o följa med?
Kikade lite i katalogen igår o de e en del saker jag är sugen på faktiskt, MEN ekonomin där igen som säger emot.
Nått litet litet kanske man kan unna sig.
Hojta till om ni vill med!


Olivia kom på besök en snabbis efter sin vistelse i Grekland


Sötaste lilla skatten på jorden!

Ps, fler filmklipp kommer framöver :), för de kan la va kul o kika på ibland?

Kommentarer
daniella

jag hade gärna följt med men jag jobbar ju som vanligt :/

2009-08-14 09:33:50
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0