Torsdag med gnäll o feber

Lillgrisen är fortfarnde febrig, 38,4 tror jag de stod på, men då kan de hända alvedonen ej gått ur kroppen riktigt ännu.
Va uppe inatt med henne eftersom hon va kokhet o då stod de på 39 igen så hon fick lite mer alvedon.
Tycker de e lite äckligt med feber, har sett alldeles för mkt sjukhuspogram när små barn kommer in med feberkramper,Jag ger alvedon jag, dom säger ju man ska vänta ett tag men de känns bäst för mig o säkrskiltl eftersom man märker att Ebba blir medtagen, trött o gnällig så är de för hennes bästa.

Fick städat här hemma igår iaf, Johan diskade o tvättade.
Han ringde sin ev praktik men ska återkomma nästa vecka då han snubben pratat med sina arbetskompisar o ser vad dom har o säga om det hela.
Håller ALLA tummar å tår!

Va på stan tillsammans med Nina o lilla Alivin, hehe Alvin e lika gammal som Ebba o har två tänder o kryper.
Tänk va olika de kan va.
Evelina o Quincy va med åxå o han hade åxå blivit större, sockersöta killar båda två.

GI då.
Fusk mätte mig lite igår kväll o märker jag ökat en cm, hur fan e de möjligt liksom?
Har följt allt jätte noga o kan inte komma på att jag gjort ngt fel, visst jag har inte gjort exakt dom recepten alltid men använt mig av dom grejer man ska äta o så att GIt är så lågt som de ska vara de första dagarna.
Ätit tex fisk o lite sallad till.
Usch blev så ledsen, men ska kämpa på o inte mäta mig eller väga mig förens lördag igen o se hur resultatet är då.
Man blir lite halvt skadad i huvudet när man ständigt tänker på sånt, men man vill ju se resultat liksom, man avstår inte från godsaker bara för skojjsskull.

Nepp nu ska jag o Ebba lägga oss igen o förhoppningsvis sover hon en liten stund till.
Sen hoppas vi hon e lite bättre o piggare så jag kan träffa Lizze , behöver lite peptalk från henne med!

So long


På cafet o fikar rån :)


Febrig, ja då kommer alvedon till använding.

SÅ Hur har ni andra de?
Vad hittar ni på?
KUl att läsarna blir fler!

Kommentarer
Rebecka

Du ska inte haka upp dig på de måttet nu. Kroppen har inte hunnit vänja sig än därför de inte hänt något.. Du ska se att de kommer bli en förändring snart!!

Jag hoppas verkligen Ebba blir bättre snart å att de är tänderna som är på väg! :)

2009-08-06 08:13:20
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Rebecka

Haha jag kan ju prova att rita Ebba men tror verkligen inte de kommer bli nåt bra.. Ska se om ja hittar nåt riktigt papper först bara:P

2009-08-06 08:15:18
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Rebecka

Ja de förstår jag.. Jag har ju börjat röra på mig massor äter inget godis eller liknande längre så tycker de borde hända nånting för mig med.. men ikke:( Ja men vad ska jag ta för bild? kan ju alltid ge de ett försök. De får bli min nya undehållning på jobbet:D

2009-08-06 08:38:47
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0