tråkig dag

Va på stan igår med Lizze o hennes små yrväder.
Della o Simon va med på en kaffe oxå, fyndade ett litet plagg till Ebba för endast 30kr, ett set med en klänning o tights, har kollat in just de där sen i våras men varit för snål för o köpa, så nu kunde jag inte låta bli.

Gick hem o fick i Ebba lite lunch iaf o drog sedan till mamma direkt.
-2 kilo visade de att jag gått ner, eller ja 2,2 om man ska va noga :)
Kul att de händer något.

Ebbas feber har försvunnit iaf, äntligen.
Hon va på ett strålande humör nästan hela dagen igår.
Sov nästan ingenting dock ;)

Varför är man aldrig nöjd med sig själv för?
Hur får man bättre självkänsla o självförtroende?
De skulle jag bra gärna vilja veta.

Jag är extremt shoppingsugen, men de e nog mkt för att ja ginte mår helt bra åxå.
Allt de där med johan o hans inkomost ligger o gnager o tär på mig otroiligt mkt, även om jag försöker att inte tänka på de o se framåt.
Men hur lätt e de?
Man vill ju liksom känna att man iaf klarar sig o har råd o leva, mkt mer än så kan jag inte begära just nu .
Suck, mitt liv har verkligen alltid varit kämpigt, varför kan de inte bara lösa sig så man kan slippa bekymmer för ett tag?
För hur skönt hade inte de varit?

Nej fy, orkar inte sitta här o spekulera mera.


Mario va väldigt villig att va med på kort :)


står o kikar ut

Kommentarer
Linda

Jag går på Atkins dieten.. :) Den funkar väldigt bra för mig faktiskt.. Jag måste ha snabba resultat om jag ska fortsätta och det gav den.. Du är upp med tuppen märkte jag haha.. Same here.. :o Dödstrött! :o

2009-08-09 08:16:35
URL: http://laajndush.blogg.se/
Rebecka

Bra kämpat, fortsätt så!! :D Nu har du ju kommit igång så nu är det bara att fortsätta! Jag är stolt över dig. Hehe..

Önskar att jag visste svaret på varför man aldrig är nöjd. Jag känner precis desamma:( Men men..

2009-08-09 08:26:32
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0