Ajaj

Jag gick till gymmet igår.
Riktigt stolt över mig själv, okej jag körde inte hårt o länge.
Men jag gick dit o jag tog i lagom mkt, har ont i kroppen idag vill jag lova.
Tror nog man kallar de träningsvärk..

Blev simhallen med enbart Therese o Pascal, de andra fick förhinder.
Men de va skoj, barnen hade jätte kul o Ebba skvätte nog ner varenda bebis i vattnet, haha.

Så fick jag förklarningen jag väntat på.
Marie valde o berätta va allt gällde, o jag blev rent av chockad.
Mia hade sagt både de ena o de andra till Marie som inte har ett uns sanning i sig.
Bla mina djur inte fick mat eller kom ut, att jag skulle snott hennes trosor, alltså heeelt sinnessjuka saker.
Förstår verkligen inte varför hon har sagt så?
Mina djur e mitt allt för mig, folk som känner mig väl vet de, o va i helvete skulle jag gå o ta hennes trosor för?
Bara ryser av blotta tanken.
O varför hon sedan träffat mig o ljugit mig rätt upp i ansiktet när jag frågat vad saken gäller, varför Marie undvikit mig.
Så jävla konstigt allt.

Orkar inte spekulera heller, de e förflutet o jag kommer då inte ändra uppfattning om va som hände o jag antar inte hon heller kommer att göra de.
Så min tanke e o bara låta de va, orkar inte bråka.
Inte så att vi umgås ofta eller så, man kan heja på varandra liksom.
Så får de bli.

Precis ätit frkost nu, youghurthen e slut så får köra ägg igen , trots att jag e trött på de.
Ebba sitter naken på golvet o leker, hon pratar verkligen mycket nu.
Så himla gulligt, dadada , o ibland låter de som hon säger titta o mamamamama o papapapa.
Smälter, hon e för go min lilla sötnos.
Lilla tanden växer mer  o mer, hur gulligt är de inte?

Söta lilla Ebba, galet mkt din mamma älskar dig!


Kommentarer
daniella

ser lite besvärad ut på den bilden du :P

2009-08-27 09:46:36
URL: http://dellisch.blogg.se/
maja

Hon är så himla fiiin :D



Duktig du är som tom går till gymmet! Verkligen kommit igång nu ju : )



Kram

2009-08-27 12:16:13
URL: http://majjases.blogspot.com
ankan

2009-08-27 13:34:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0