tidig morgon ...

tidig morgon idag igen, eller ja jag börjar vänja mig vid att gå upp tidigare än 07.
Somnar ju offtast innan tio så jag är ganska utsövd ändå när man väl vaknat till liv.

Heldag iväg igår, morgonpromenaden o fick med mig Evve, blev inte mkt springade men ut kom  vi iaf.
Späd o en nykomling va där, hon sa inte mkt alls faktiskt.
En liten 6 dagars bebis fanns de åxå med, man blir ju lite sugen på en till ibland, men får hoppas på att syrrans bebis kommer som den ska så man kan gosa o låna på den fronten sedan.

Drog till stan efter späd o fick sällskap av Evelina , Nina o Therese.
Fick köpt mig en ny mascara eftersom min varit väldigt slut ett bra tag.

Saker som måste göras e egentligen o städa sådär jätte noga nu o kolla så de verkligen inte finns ngra småsaker på golvet eller där Ebba når som hon kan stoppa i munnen, inga man ser nu men man vet aldrig.
Borde o måste ta tag i de!

Ikväll blir de bio, jag har lite ångest över de där med popcornen, men hur jävla ofta är man på bio liksom?
Aldrig o då måste jag ju kunna unna mig utan att må dåligt av de, popcorn e ju bra mkt bättre än godis tex.

Dagens planer är o träffa Lizze, får hoppas de blir så.
Har inget annat för mig liksom.

Nej nu blir de frukost



Mammas lilla busunge i tvättkorgen, haha

Kommentarer
Lizette

haha, busungen!!! Gulligt!!



Jag träffas gärna sen, ska vi ses direkt på morgonen eller senare? Har du lust så kan vi ju passa på att promenera medan jag lämnar Mario kl 10? Kram

2009-08-25 08:37:47
URL: http://www.paddis.se
Rebecka

Söt.. VAd blir det för bio? :) Hoppas ni får de mysigt! De är du värd, å jag tycker du ska unna dig popkornen!

2009-08-25 10:39:52
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0