Torsdag

Fick gjort mkt igår o de kändes skönt.
Della kom vid tolv o vi gick direkt ner för o börja ta oss an förrådet.
Det vill säga öppna ALLA kartonger och sedan se till o sortera upp de i olika säckar, plast,papper,kartong,metall,övrigt och sånt där lite "farligt avfall" o elektronik!
Så nu står allt helt redo o slänga på tippen, märkta med va som finns i!

Nästan fyra timmar tog de men jag hade faktiskt kul.
Vi skrattade en hel massa o jag är så tacksam för den hjälp jag fick.
Tack snälla snälla syster, säg till om du behöver hjälp nån gång framöver så finns jag där!

Johan va även iväg till huset o slipade alla lister på nedervåningen.
Så bara övervåningen kvar o sedan en såndär tvätt man kör med innan man målar om allt sedan är de iaf redo för att måöas, skönt!
Tror de va prat om att vi skulle ordna de på Lördag!

Ska försöka hinna med o handla innan de e dags för gruppen idag vid elva, får se om de hinns med eller ej.

Nej ska ringa gynmottagningen nu, har börjat få ont o blöda efter operationen igen.
Vet inte om de är som de ska men de känns inte så, lika bra o ringa o prata med dom.

Se ya!

Kommentarer
Sanna

Det vet jag inte än, men ska kika på det. puss

2009-12-10 10:56:13
URL: http://miramisa.se
Rebecka

Haha. Ja om du har tur kommer det lite bilder snart också;) Hoppas de går bra med huset! Ser fram emot fler bilder på det när ni gjort iordning det! :)

2009-12-10 19:13:08
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Sanna

Ingen smörgåstårta och ingen cheeeesecake, det är fan illa det ;)

2009-12-11 06:52:43
URL: http://miramisa.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0