mkt planer som vanligt?

Idag kommer ännu en dag när jag har relativt mkt o göra igen.
På ett sätt gillar jag sådanna dagar samtidigt som jag kan bli lite väl stressad över situationen.

Först och främst ska de handlas.
Vet dock inte om jag handlar allt inför kalaset just nu eller om jag tar de på lördag.
Men de måste helt klart fyllas upp lite.

Ska bort till Ide och design och lämna tillbaka tapet pärmen o även visa vilken jag bestämt mig för.
Blir en ljusgrå tapet i hallen.
Ska se vilken grå nyans på färgen dom tycker gör sig bäst ihop med tapeten.
Blir nog att jag kör lite på de Lena tipsade mig om, samma färg på nedervåningen.

Ska jobba idag med, skulle gjort de igår så man slapp ta de på en fredag, men va fan de är snabbt gjort.
2 timmar 16-18.

Ebba sitter här på golvet o gör sig till som tusan.
Skrattar o pratar, hon är underbar min lilla tjej.
Är så himla tacksam för henne, att vi kan haft turen och fått en sån perfekt o söt liten flicka.
Kan kolla på henne dagligen o bara känna sån himla stolthet över henne, att denna lilla skatt är skapad av oss, helt otroligt!



Idag är ingen vanlig dag för de är BöööPHEns födelsedag hurra hurra hurra!
Grattis Becka på din dag!
Min allra äldsta och käraste vän fyller år.
Min fina lilla Becka som jag inte behöver prata med ord med, hon förstår precis va jag menar.
en blick o hon fattar precis.
De sägs ju att enäggstvillingar ska ha en speciell kontakt mellan varandra, den kontakten har vi.
älskar dig och stort grattis igen!


Kommentarer
Sanna

faaan vi skön bild på trollungen :) Neeej panik på hög nivå, dags att ta tag i all skit. Baaaajs

2009-12-11 07:22:53
URL: http://miramisa.se
Rebecka

Åh va fint du skrivit. Tack:)

2009-12-12 18:04:24
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0