Söndag,

Ny dag nya möjligheter heter de eller hur?

Han kom hem halvtio igår, ordentligt full o jag valde att inte ens försöka ta en disskution då.
Han sa att han bara hade köpt 3 öl på ute stället o innan på systemet, men jag vet inte.

Måste försöka prata med honom igen sanrt.
Han måste på något sätt förstå att han ska hjälpa till mer o prata med mig.
Vet bara inte riktigt hur jag ska få han o inse utan att de blir att han blir arg o ändå inte lyssnar.
Men inom snar framtid ska jag ta tag i de igen.

Dagen har la inga planer alls.
Vill att de ska finnas något o göra så den går framåt iaf.
Erik fyller 3 år idag o de är ju kalas för honom, men Jonas ringde igår o sa att han va rejält hostig o rosslig o vill inte riskera att Ebba drar på sig något sånt nu, särskillt inte inför jul o alla möten vi har framför oss.

Gi går åt helvete.
Vet inte va som händer, känns som allt bara skiter sig o jag äter liksom andra saker o mår skit över de.
Men de e nog för jag mår lite dåligt just nu, då skiter man i vilket just för tillfället o får sedan ångest över de istället.
Men efter nyår blir de nya starka tag, o jag hoppas inte jag lägger på mig alltför mkt fram tills dess.
Esch fan orkar inte ens diskutera detta, ångesten växer av bara tanken på de.

Nu är Ebba hungig, dags för gröt!

Verkar som om mina läsare minskat :( Fast iofs under helgen brukar de alltid va aningen mindre.
Lämna en kommentar vettja! <3


Såhär glad är min lilla prinsessa i detta nu

Kommentarer
Daniella

en riktig liten busrompa!

2009-12-06 09:41:40
URL: http://dellisch.blogg.se/
Johanna

Jag har också märkt att läsarna minskar under helgen, när jag hade öppen blogg då ;)

2009-12-06 09:50:23
URL: http://yoioo.se
Sanna

Vilken liten sketonge :P

2009-12-06 15:41:28
URL: http://miramisa.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0