Trött, tröttare tröttast!

Saker o ting löser sig trots allt o de är jag väldigt tacksam över.
Mamma hjälpte mig ringa till hyresgästföreningen o vi hade tur o fick tag i en Lokal på Citronen istället, visserligen en bit hemmifrån men mkt bättre än inget!

Dom ringde från Alingsåshem och sa att min lägenhet kunde bli uthyrd från Första januari vilket innebär jag slipper dubbla hyror.
Hur skönt som helst men väldigt stressigt o hinna flytta och även städa ur denna.
Jag hoppas många folk har lust o hjälpa mig med flytten så de går smidigt o lätt, någon här som kanske erbjuder sig?
2 januari går flyttlasset, ju fler man e ju fortare går de eller hur?

Sömnbrist lider jag nog lite av nu.
Förstår inte va som hänt med Ebba.
Varje gång hon ska sova nästan så blir hon vansenig o bara gallskriker.
Inatt tex har hon sovit otroligt dåligt från 03:00 o skrikigt o vaknat varannan minut typ.
Trodde dagarna med så extremt dåligt med sömn skulle va över, men icke.
Okej hon har aldrig sovit en hel natt utan har alltid vaknat ett par gånger, men de är jag van vid.
Värre behöver de ju knappast bli tycker man.

Har börjat få lite ångest till och från igen.
Vet inte varför, mår dåligt när jag ser mig själv i spegeln o tycker de jag ser e otroligt äckligt.
Varför blir de så?
Äter dåligt gör jag, jag förstår inte varför.
Dåligt o dåligt, inte helt enligt GI om man säger så.
Sen träning har jag inte gjort nu på över två veckor, visserligen får jag inte träna förens tidigast två veckor efter operationen. . men ändå.

Tror åxå ångesten kan va lite stressrelaterad, har ju så mkt som måste göras.
Ska bli skönt att Della kommer o hjälper mig idag så vi kan börja i förrådet.
Jag hoppas vi bli klara!
Kanske ska fråga om nån mer kan hjälpa till åxå?

Aja blir allt för mig idag!

Kommentarer
Therese

Haha, ja jag får muta honom med mat. Känndes som han var en hund nästan, kom till mammma såååja duktig kille ;)

Hade varit kul att ses snart, vad gör ni på fredag??

Lycka till med förrådet idag, hoppas du hittar nåt kul bortglömt. KRamar

2009-12-09 12:27:08
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
Sanna

Du kommer klara det fint och utan problem gumman, flytten kommer också gå galant. Jag kommer och hjälper till om jag kan den dagen såklart.

2009-12-09 13:48:37
URL: http://miramisa.se
Rebecka

Mm jag e bara så himla dålig på att ta bilder nu.. Ska försöka ta lite mer kort:)

2009-12-09 16:23:29
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
therese

den är näsyan 60 skulle ja tro. flisan har sin söng i garderoben. o snart e de 2 st som ska ha massa leksaker anpassade till åldern... ja man får hoppas att man snart får nått större.

2009-12-10 07:36:38
URL: http://mummas.blogg.se/
therese

ja de verkar som om dom flesta får nya boenden. utom vi då, men va kul för er.

2009-12-10 07:41:06
URL: http://mummas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0