update i kaoset

Sitter hos mamma nu o passar på o skriva ett par rader.

Vi sov alltså här inatt, Ebba o jag.
Dels för att hela lägenheten är fullkommligt kaos med spackel på väggarna, lådor,damm osv.
Men mestadels för att Johans pappa Rolf snarkar något så fruktansvärt så jag fick inte sova en blund natten innan.
Man måste få sova för att orka packa o städa hela dagarna right?

Stressigt som tusan är de.
Men huset är iaf på g o bli klar, eller ja Ebbas rum är målat o vi ska tapetsera i hallen.
Va egentligen massor av fler saker vi skulle gjort, men vi får ta de till våren för nu hinns de inte med.
Men taket i hallen är målat + fönster i Ebbas rum o hall o även lister o sådant.

Så kvar o göra vid senare tillfälle är de extremt fula köket.
De ska målas om o göras om helt o hållet egentligen.
Sen på övervåningen blir de att måla lister och fönster, sedan vi ännu senare tillfälle även tapetsera om, men de tar vi allra sist eftersom tapterna på övervåningen inte är så hemska.

Stressigt med allt, försöker hinna bli klar men de känns inte så hoppfullt vill jag lova.
Men de löser sig alltid på något sätt.

Nej nu vet ni lite hur de ligger till hemma hos oss, df jag inte har tiden o blogga.
Förståligt?
Vet ej när vårat internet kommer igång på nya stället heller.

Men mina trogna läsare, glöm inte bort mig för I BE BACK!


Kommentarer
Ullen

Duktig pojkvän du har!:)

2009-12-29 09:30:38
Daniella

ja men det är ju såå mysigt :D synd bara att det är svårt att få med på video.. hittar ingen bra vinkel att filma i typ :P

2009-12-29 20:00:31
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0