Fint väder

Fick mig min dagliga promenad på ca en timma.
De e helt underbart o komma ut när de e sol o så, synd bara att jag alltid måste gå typ samma vägar eftersom jag måste va inärheten hemmifrån eftersom Ebba offta vaknar o gallskriker utan att kunna tröstas.

Fick iaf handlat lite med på Willys.
Tror jag blivit lite beroende av ägg, haha sjukt men sant.
Så himla lätt o göra o mättar ett litet tag iaf.

Kom o tänka på en kul sak som Oliva sa på kalaset.
Hon satt med Ebba i knät o åt en sockerkaka.. Hör hur hon ropar o frågar snällt - Får man ge henne en bit?
Trodde hon skojade men hon hade smulat ner en liten bit o höll i handen.

Haha hon e för go hon, ge en 7 veckors bebis kaka de hade sett ut, men men tur hon frågade innan hon stoppade den i munnen på henne iaf.

moster olivia o 5 dagars liten Ebba

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0