Fredag den 13/2

Imorgon har vi haft våran prinsessa hos oss i två hela månader, hur kan tiden gå så fort?
Tänk så många framsteg hon hunnit med redan.

Igår va de fullt upp för mig, först vid 08:30 läkare.
Jävla idiot säger jag bara, får betala 120 spänn för att komma in o få höra han säga - Hör av dig igen om sex veckor.
De kunde la ngn annan sagt till mig? Jävligt dålig stil att man ska behöva betala för de.

Sen gjorde jag o Ebba ordning oss o drog iväg till spädis.
Jag fick massage en halvtimma medans Sofie höll Ebba.. skönt!
Johan kom dit på fikan o även dom där tyckte Ebba va väldigt lik honom,, konstigt att de kan ändras så fort.
Sen blev de iaf en promenad in till stan för Johan va tvungen o fixa ny hårddisk (våran håller på o kraschar)

Mja sen satt jag bara hemma resten av kvällen.

Ebba har knappt sovit sen 05:30 (somnar nu dock)

Idag hade jag velat in till stan o köpt ngn bodie till tjejen, jag menar hon måste ha ngt nytt eftersom hon växer så jätte fort.
Ska till BVC 13:00 på föräldraträff- första tiden.
Inte för att jag känner för o gå dit egentligen, utan för att jag tycker Johan behöver få lära sig lite.

Ikväll ska de nog städas i hallen.
Fan va jag haatar min byro som jag har bebiskläderna i, den e ju typ fallfärdig o super ugly, men men.
På tal om bebiskläder så måste där rensas, hon kan la inte ha många av dom längre tyvärr.

Imorgon is the day ;)

Kommentarer
malin

Jag gick på föräldraträff en gång å då var det bara mammor där ;) Jag var vansinnig för att jokaim inte följde med med det var ju inga gubbar med ändå hehe. Ja dom växer fort de små liven, nästan för fort ;)

2009-02-13 10:42:48
Sanna

eller hur :P

2009-02-13 11:21:42
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Leinda

Halluuuusan!

nix ingen bebis ännu...

Faaaan va trött ja blir på detta då..

10 dagar nu..

Hur står de till med dig annars! =)

2009-02-13 11:36:16
URL: http://leinda.blogg.se/
Leinda

a en dag är som en vecka ja..

asså hittade du något fint då?

2009-02-13 13:20:30
URL: http://leinda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0