Fredag

Natten gick sisådär
Ebba har vekrligen gnällt mkt o inte varit speciellt nöjd med tillvaron, så idag är jag rätt ordentligt trött måste jag säga.

Direkt efter vi hade gjort ordning oss gick vi in till stan o shoppade doppresent till Nikki.
Så svårt o hitta något men jag hoppas dom blir glada.
Jag hoppas verkligen att kläderna som Ebba ska ha imon fortfarande passar, men de tror jag nog.

Även fått ringt o pratat med soc om ev bidrag så vi leverp å existensminimum, men enligt dom hade vi 700kr mer, hur de nu kan va möjligt.
Dom sa iaf att dom kunde hjälpa till med hyra om vi hittade större lägenhet som max fick kosta 5900 tror jag, så betalar dmo de extra som våra pengar ej räcker till.
Ska ringa på en annonos i tidningen på en som ville byta en trea mot en etta, vem vet man kan ju ha tur.
För hade varit underbart o bo lite större.

Idag blir resten av dagen massa städning, varken orkar eller vill egentligen men man måste göra sånt med.
MÅSTE verkligen få gjort lite fler dopinbjudingar med.
Sen ska Ebba tas hand om åxå, mkt  o göra med andra ord.

Imorgon kommer Ebbas farmor o farfar hit lagom efter dopet.
O på sön ska jag o hennes farmor in o shoppa ktie kläder till Ebba..
Finns mkt fint nu, fullkomligt älskar bamseserien på Lindex!

Jaja får väl sätta igång!





Nyvakna flickor!

Glöm ej att komentarer alltid uppskattas :)

Kommentarer
Lizette

Ja, det är du som är fotografen. Kan iofs vara Dellan också för hon var ju med den kvällen :-)



Super söt är hon din lilla flicka. Håller med dig om bamseserien på lindex, kanon gulligt. Bra kvalite också :-)

2009-02-20 12:43:08
URL: http://www.paddis.se
Evelina

Va duktig du är på att lägga in bilder nu! Det ska jag också försöka bli :) Allt bra annars? puss

2009-02-20 14:33:58
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
Lena

Fasen, Bex ser ju rätt barnvan ut,, hahaha. Lycklig iaf ;)



Kram

2009-02-20 16:10:25
Therese

Hoppas att det gik bra med lägenheten :-)

Syns på måndag! Kram

2009-02-21 10:45:50
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0