Hur är de möjligt?

Dopet va jätte fint o roligt  med en Mario som bestämde sig för att spela lite orgel, en riktig liten busunge.
När dopet va slut hör jag en välbekant melodi men tror självklart jag hör i syne, men icke de va bröllopslåten!
Lizette o Emil gifte sig!
Dom hade inte berättat för någon o alla blev väldigt överaskade.. då kunde jag inte hålla tårarna tillbaka längre.
Är så himla glad för deras skull!
Tänka sig Herr o fru Lindberg!
Känns så overkligt bara eftersom vi är lika gamla o de ännu känns långt fram för mig.
Både va jätte fina o jag önskar er ALL lycka.
Älskar dig min vän, är du lycklig så är jag!

Ebba e supertrött o har somnar i sjalen nu, förhoppningsvis inför natten.
Blev nog lite mkt intryck med massa folk o sedan farmor o farfar.
Jag är lika trött jag o vill inget hällre än sova.

Va bara tvungen att berätta lite fort hur dagen va.

Kommentarer
Lizette

tack gumman! Kramar

2009-02-23 07:45:19
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0