Lite egen tid

Besöket hos läkaren gick bra.
Dom kollade henne noga o berömmde henne för hur fin hon var.
Tempen va lite förhöjd bara.
Usch när dom skulle sticka henne i fingret gjorde de ont i hela kroppen på mig ::(
Hon gallskrek o hade självklart jätte ont, usch va jobbigt de va, men ingen infektion iaf.

Dom sa till oss att ha henne under uppsikt o kolla så hon kissade ordentligt.
Kanske äter hon mkt mer vid varje tillfälle nu ist för lite o offta?
Jaja skönt att dom kollade på henne iaf.

Tog en promenad i de underbara vädret förut på ca en timma..
Ska försöka röra på mig så mkt som möjligt nu, vill komma i form till sommaren,
Magen e ju inte alltför rolig nu alltså, hängig o med bristingar, men men de har inte gått jätte lång tid o en del får man ju räkna med efter en graviiditet tyvärr.
Maten måste jag bli bättre med, äta mer regelbundet o lite nyttigare (äter iofs inte värsta onyttigt heller men)

Fick iaf en liten egen tid idag.
Stack iväg till Hälso o snackade med dom.
Ska träffa dom på ons o sätta ihop ett träningsshema till mig.
Får väl se hur offta träningen blir, beror ju helt på Ebba.
Väl där passade jag på o sola med, iofs bara 8 min men ändå.
Haha så kanske en 30 min ensam e inte dåligt, första gången hittils.
När jag kom hem grät hon, Johan måste bli tryggare i sig själv o inse att om han försöker kan han åxå få henne nöjd.
Okej att Ebba e väldigt mammig va men ändå.

Jaja nu ska jag försöka plocka lite här hemma, hm om  jag vågar plocka ur henne ur sjalen vill säga.. min rygg o mina axlar gör otroligt ont.
Men tar jag ut henne vaknar hon garanterat.

Kommentarer
Sanna

Vad skönt med liten egen tid, tror det är bra för er båda två, då måste ju johan göra det själv med och du behöver lite egen tid.



Ja, jag har inte tänkt så långt än. Men något är jag sugen på att göra iaf :)

2009-02-02 17:37:10
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Leinda

Va skönt att höra att allt va som de skulle med flickan din.. =) njee usch är inte alls sugen på att gå över tiden.. men vad gör man.. man har väll inte så jätte mkt att säga till om när de gäller det :( hur många dagar var det som du gick över?



Kramen

2009-02-02 17:41:32
URL: http://leinda.blogg.se/
Leinda

Slänger upp en bild imorn :D

2009-02-02 18:00:27
URL: http://leinda.blogg.se/
Evelina

Skönt med egen tid! När ses vi!? puss :)

2009-02-02 23:26:13
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0