Ny vecka

Japp då va ännu en ny vecka igång, tiden springer iväg som vanligt.

Igår va de spädis som vanligt o de kändes riktigt annorlunda när alla för en gångsskull va där.
Imorgon blir de ev att gå till simhallen med dom andra mammorna o deras barn.

Idag behövs de städas som vanligt, varje dag behövs de om jag ska va ärlig.
Bara för att lägenheten är så jävla trång o de samlar grejer på varje öppen yta.
Åh va jag längtar tills vi bor större o tills vi på ngt sätt för en ekonomi som iaf fungerarm kräver inga mängder(även om de hade varit underbart) men de måste kunna gå runt , vilket de inte gör nu.

Måste verkligen köpa frimärken o skicka iväg dopinbjudingarna idag.
Dopet närmar sig med stormsteg.. Hm undra när prästen ska komma hit så vi får planera allt tillsammans med han?

Kul att man fått munsår med, o varken anti eller vectaril får man använda när man ammar innan man rådfrågat läkare.
Så de måste jag göra med.

Ska bort till mamma med Tilda o Ebba sen , har inget bättre för mig så.
Fan förstår inte hur tiden kan gå så himla fort.. gör ju trots allt inte mkt.
Eller fast de beror ju på hur man ser de, man tar ju hand om tjejen o fixar här hemma och de är ett heltidsjobb!

Kommentarer
Sanna

Tiden går skit fort, fattar inte hur det kan vara så, men så är det. Saknar er!

2009-02-24 09:13:09
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sarah

Jo det går bra för Linda.

Hon har dock inte tid och sitta vid datan, vilket man förstår =)

Ska träffa henne på torsdag, var 1 ½ vecka sedan sist. jag har varit sjuk :/

2009-02-24 11:56:47
URL: http://mammasarah.blogg.se/
Sanna

Nejdå, det glömmer jag inte av. Puss

2009-02-24 12:55:49
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Mela

Jo nog ä det ett heltidsjobb att ta hand om en bestämd liten fröken alltid =)

Men gud vad allt joll man får stå ut med glöms bort när man får ett leende av sin lilla dotter!

2009-02-24 13:35:18
URL: http://nevertheless.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0