Och ännu en dag har passerat

Igår hände mkt under dagen.

BöööPHEn kom hit o träffade sitt blivande gudbarn för första gången.
O tur nog slog Ebba på sin allra charmigaste sida o skrattade jätte mkt :)
Hon tyckte Ebba va så liten, tänker bara på hur mkt hon växt o hur stor hon redan hunnit bli.
Men klart godkänd va hon vill jag lova.

Ebba va hos sin mormor i tre timmar igår kväll eftersom vi hade tjejkväll på spädbarnsgruppen.
Jobbigt som tusan att lämna i från henne o jag hade mobilen i fickan o kände mig allmänt nervös.
Men när vi sedan började fixa med naglarna så slappnade jag av.
Naglarna blev röda med guld längst fram. bild kommer när tid finns.

hon e så svår o få o komma till ro alltså, o lättväckt till tusen.
vågar inte skriva mer, e rädd hon vaknar efter en timmes rundgång med sjalen på magen!

beställt en bok om barnets utvecklingsfaser under första året, så man lite vet vad saker kan bero på

Kommentarer
Lizette

Skönt att det gick bra för din mamma med Ebba.! Vi ses imån gumman! Kramar

2009-02-20 12:09:22
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0