Onsdag den 4/2

Tiden går så fort när man fått barn, dagarna fullkommligt flyger iväg o man har nästintill alltid något o göra.
Även om de inte alltid innebär roliga saker så finns ändå saker o göra.
Ammning,blöjbytning,städning osv osv..
Så ja tiden går framåt.

Nästa vecka tex e jag fullbokad.
Mån : Spädis
Tis: Ingenting.. ÄN
Ons, Ortopeden, sedan babysim med spädis om jag hinner + att ringarna ska hämtas ut.
Tors: Spädis? Läkare på Noltorp för sköldkörteln
Fre: Inget..
Lör: Förlovning<3, får se om jag e tuff nog att låta mamma ha Ebba ngn timma eller mer då, hade varit skönt om vi kunde få sitta ner o äta tillsammans.. men vill helst inte lämna iväg henne.
Men sen ska jag hinna med träning förhoppningsvis åxå.

Ska ju iväg till hälso idag vid 11:30 o få ett shema.
Lite orolig för att lämna Ebba o Johan, men de ska nog gå bra.. Han måste ju lära sig.
Får pumpa ut lite ifall hon skulle bli hungrig.

Ne nu får jag fortsätta dricka mitt kaffe o kika runt här medans Ebba sover.

Kommentarer
Lizette

Då kanske vi ses i simhallen på onsdag. Jag kanske ska dit beroende på om min tejp lossnat eller inte, vill ju inte direkt vara där med en massa ful tejp. haha.



Man har alltid ngt att göra som mamma, ganska skönt. Hur mår Ebba nu? Bättre`? Kramar

2009-02-04 12:19:45
URL: http://www.paddis.se
Evelina

Vi får försöka hinna med och ses någon dag! Saknar dig. puss

2009-02-04 12:29:25
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
daniella

hon kanske bara blir lugn hos dej för att hon e med dej för det mesta?

2009-02-04 20:49:35
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0