Onsdag

Läkarbesöket igå gick fint och vi fick beröm för våran fina flicka.
Läkaren sa att hon hade gudomligt vackra ögon, hehe de ni.
Knölen va antagligen en lymfkörtel eller en cysta, men så länge de inte växte massa så va de helt ofarligt.
skulle hålla den under uppsikt på besöken på bvc bara.
Hon hade växt också 60 cm o 5465 g känns som en evighet sen hon kom ut!

Har egentligen inte tid o blogga men passar på medans kaffet blir klart.
Ska käka lite snabbt sen bort till Lizze o Nikki som vanligt på onsdagar, har nästan blivit våran dag:)

Hinner iaf va där en stund se ska jag tvätta o Becka kommer :)
Ska bli så jätte kul o träffa henne igen!

Ikväll är de tjejkväll utan barnen på spädbarnsgruppen.
Mamma ska ha Ebba, usch jag gillar verkligen inte o lämna bort henne.
Särskiltl eftersom hon inte sover bra borta o nätterna blir otroligt jobbiga utan hennes sömn.

Jaja

Kommentarer
Lizette

Ja, det har verkligen blivit våran dag detta. haha.. Mysigt e det i alla fall.



Skönt att det inte var någon fara med hennes knöl. Så stor hon har blivit, Nikki är bara en halv cm längre. Men ett kilo tyngre typ. haha.



Ses snart.. Kram

2009-02-18 08:54:50
URL: http://www.paddis.se
Lena

Hej!



Så skönt att det inte var nått farligt med knölen. Att Ebba fick beröm för sina ögon är verkligen inte konstigt, jag har aldrig skådat liknsnde!!!

Hoppas att du å Becka får en härlig dag!



Kram Kusin Lena

2009-02-18 08:56:35
Mela

är det bara gustavsson eller emmelieföre?

Står två olika adresser :-D hehe

2009-02-18 09:46:39
URL: http://nevertheless.webblogg.se/
malin

Ha en fin dag då gumman och en trevlig kväll;) försök slappna av och njut :) Du behöver den tiden för dig själv! puss på dig

2009-02-18 10:56:49
Mela

du, adda mig istället du jag har försökt men det går inte.. lyckades få in mail adress men måste skriva fel för enda som kommit upp är någon carin som fråga om du och jag träffats via en sex chatt :S hahaha



mikaela[email protected]

2009-02-18 21:41:24
URL: http://nevertheless.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0