Haha



Haha tänk va hon ska irritera sig på denna virvel när hon e större o inte får håret ligga på plats.
Man kommer nog få höra många svordommar om denna;)
Visst har hon långt hår?

Natten har gått bättre.
Hon somnade efter två någon gång o sov ända tills sju om jag inte minns fel.
Jag är utvilad kan jag lova :)
Fortfarande har Ebba inte fått på sig kläderna, vi har tagit en slapp söndagsmorgon :)
Kräktes ner hela mig lyckades hon med förut med, bra gjort tjejen.

Nej nu får jag göra ordning henne för nu va de inte kul o sitta o babysittern längre.
Sen blir de ev promenad med Lizze o kanske en snabb visit hos malin om de hinns med.

over and out

Kommentarer
Daniella

tack så mkt! ja visst kan vi ta sånna bilder någon gång. har du tid att ses idag eller? tänkte jag har ju kläder till Ebba här hemma med. hon måste ju få dom snart innan hon hinner växa ur dom :P

2009-01-18 12:17:49
URL: http://dellisch.blogg.se/
Daniella

ja de va kul å träffa dej :) å sen va ju syster så snäll å fixade macka som du hade drömt om! :P

2009-01-18 19:55:12
URL: http://dellisch.blogg.se/
Anonym

sådana vivlar ska man ha

2009-01-19 22:48:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0