Helt sjukt att man orkar

Igår sov Ebba iprincip hela dagen, hon va vaken o åt o somnade sedan igen.
Kanske tog igen sig lite efter natten?
Hon sov relativt bra fram tills 02 inatt, sen jävlar va hon inte trött längre.
Strax innan 06 somnade hon imorse, men vaknade vid 07 o ville ha mat.
Så ja tro mig här har ni en som e liiiiite trött, helt sjukt att man ändå inte ramlar ihop.
Hon grät iaf inte direkt överdrivet mkt inatt, utan va nog helt enkelt pigg som en lärka.

Fick äntligen rätt stlk på bärsjalen o testade den igår.
Den va underbar!
Hon låg o sov i famnen i säkert nästan två timmar samtidigt som jag hade händerna fria!

Va hos Lizze igår föresten, riktigt mysigt tycker jag de e o komma dit o sitta o tjöta.
Vi har ju verkligen så mkt gemensamt nu, å även om de mestadels blir prat om barn så e de skönt o prata med ngn som e med om de själv o verkligen förstår.

Johan va iväg på sin kampsport träning igår.
Haha när han kom hem va han heeeelt slut stackarn, dom hade ju tränat i lite över två timmar!
KUl o se han för han va såå glad när han kom hem o pratade o berättade massor om hur de va.
Så nu ska han börja träna två kvällar i veckan.
Så kanske han hittar ngra vänner som han sa.
Kan inte va lättaste sisten för honom o flytta från Borlänge o liksom inte känna någon.
Hoppas verkligen han hittar ngn att umgås med.

Vi låg o pratade o myste till sex i morse, uuunderbart o behövligt!

Spädbarnsgruppen vid tolv, annars hade jag sovit idag kan jag lova.
Ska se om jag kan få gjort hand o fotavtryck i gips, vill ju ha innan hon blir alltför stor.

Kyrkan e bokad för doper som blir den 21 mars.
Inbjudningskort kommer.

Nej nu ska la jag göra mig ordning här snart innna hon ska ha käk igen.
o Amse, jag kan ej komentera din blogg :S
O har försök skicka sms men de står "ej levererat"

Kommentarer
Sanna

Det går att kommentera, men dock inte i det översta inlägget, men kommer nya idag, så kolla om dem funkar. Jag har det andra numret igen, det ska funka. Puss

2009-01-15 11:19:20
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Nu finns det ett nytt inlägg uppe och det funkar att kommentera det :)

2009-01-15 11:26:44
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Jätte bra att Johan också kommer igång med något, och att du med ska göra något, även om Ebbsen är med :) Fattar att det är skönt att vara med Lizze, ni har ju massa gemensamt nu. Att bara prata är aldrig fel :)



Hojta om någon dag när du är ledig, så kan jag komma upp, så tar vi en dag och bara är. Catch up :) Jag har bara skolan just nu och framåt. Puss och Adjöö.

2009-01-15 13:37:18
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Kanske kan kolla upp imån kväll?! Annars kan jag säkert söndag. eller tisdag :P Ska kolla bara så någon är hemma med doggen. Puss

2009-01-15 15:33:14
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0