Kallt ute

-15 fick jag ett sms av mamma att de va, fy fan!
SKai af försöka ta en promenad idag igen , fast de får bli senare.
Promenaden igår gick ju inge vidare heller, Ebba bara gallskrek. Förstår inte varför.. hoppas verkligen hon lär sig ligga o somna i den snart.

Hon behåller sina tider när hon vaknar nu, säkert den senaste veckan har hon vaknat runt 05, usch hon  gör mig trött ivll jag lova ;)
Men tur e de väl att jag kan ligga kvar o efter ca två timmar få sova lite till.
Nu ligger hon faktiskt i sin säng o kikar o lyssnar på sin speldosa.

Usch va hungrig jag är då, men vi har vekrligen INGET hemma.
Skulle behöva storhandla ordentligt vill jag lova.

Nej nu ska jag ringa soc o se om vi får tag i den där tanten som håller i faderskapspapprerna, fy fan va sega dom är!

Kommentarer
Sanna

Fyy faaan för att ha det så kallt, fast det är säkert typ lika här. Men ingen jääävla snö. Vad är problemet hahah. Vad skönt att ni fått lite rutin nu vännen :)



Tror nog hon kommer vänja sig vid vagnen med snart. När kommer dom där stackars bilderna då? Jag väntar å väntar på ebbsiiii bilder. Du btw, loggar jag in på msn och du får en fil från mig där det står photo och en länk, tryck inte på den, för det är virus och jag har inte fått bort det än, så du vet vad det är. Pusss

2009-01-05 13:44:16
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Då kan det nog vara därför datan e konstig, säg till johan direkt så han kan ominstallera msn. annars kommer du med att skicka till alla på din lista och så vidare. vete fan hur jag ens fick det, för jag har inte tryckt på nått, det bara var där. puss

2009-01-05 14:42:02
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Lizette

Vi fick tag på tanten idag :-) Hoppas ni också fick tag på henne när du ringde. Kram

2009-01-05 15:36:04
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0