Lördag

Ser inge vidare ut ute idag, grått o höstigt. USCH!

Behöver verkligen städa här hemma, som vanligt e de inte direkt rörigt med massa saker överallt.
Men ni känner mig, jag städar runt saker o ting o inte direkt noga.
De man inte ser finns inte, men har kommit på att de finns ändå o fram kommer de alltid någon gång.
Skulle varit tillsammans med ngn som Lizze, hon har de värsta rent hemma.. hade lätt kunnat käka från hennes golv alltså.
Så va säger du lizze ska vi bli ett par? ;)

Nej men fan om man stor städar en gång så e de ju lättare o hålla rent sen igen.
Men de tar TID o tid e de sista jag har just nu.

Mamma ska antagligen komma hit idag, så jag hoppas att hon kan hålla Ebba lite o att tösen e nöjd så kan jag iaf kanske börja storstäda ett rum om inte annat.

Vet ni?
Ebba sover för första gången i sin säng nu :)
Hon somnade i min famn o jag la ner henne där, STOOOR händelse detta så anteckna!
Hoppas inte hon sover för länge bara eftersom jag tänkte börja göra ordning henne snart o mata henne för att sedan gå ut lite för dagen.

Tror iofs hon e vaken nu hör jag, hon ligger där inne o knorrar o har sig.

Jaja.

Kommentarer
Lizette

haha, du är knäpp. :-P Och jag städnarkoman, fyfan...



Hoppas hon e lugn en stund så du får städat, finns ju inget bättre än när det är rent och fint hemma. Kramar

2009-01-10 11:41:45
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0