Lugn natt

Japp Ebba sov nästan hela dagen igår, eller ja långa perioder när hon väl somnat.
Ca två timmar i taget.
Hon sov i bärsjalen när Johan va iväg o tränade, i hela 2,5 timmar o jag trodde att nu blir de att hon e vaken en stund ikväll.
Men icke sa nicke, hon åt o somnade sedan vid bröstet.. så har de varit hela natten.. - underbart!
Men istället för att riktigt njuta blir man lite nojig o tänker " tänk om de e ngt fel på henne för att hon sov så mkt under ett dygn"
Även om jag innerst inne vet att de kan va väldigt olika med sömn.

Nu ligger hon iaf i sängen o pratar för sig själv, riktigt mysigt att hon börjat göra de nu.

Idag har jag inga som helst planer alls, försöka ta min dagliga promenad bara.

Så ha de bra alla ni andra.

Någon som vill hitt på ngt?;)

Kommentarer
Daniella

du ska inte vara orolig för de. vi sover ju oxå väldigt olika. ibland e man trött å ligger i sängen hela dagarna å vissa nätter så kan man inte sova alls... vi kanske kan ses sen? kan du ta med Ebba till stan än?

2009-01-24 11:23:49
URL: http://dellisch.blogg.se/
Sanna

Säger som Della, vissa dagar sover man mycket andra inte och med barn som växer så är det extra mycket så att det är olika från dag till dag. Så oroa dig inte gumman. Pussar

2009-01-24 13:27:09
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0