Snart helg

Lite annulunda detta året mot förra.
Varje fredag o lördag va man ute o röjde.
Vid denna tiden va de nog redan planer med Sanna om vad man skulle göra o om vad fan man skulle ha på sig.
Förfesten började alltid tidigt, sisådär 17 med att sminka sig, sätta musik på max o korka upp vinarn.
Visst saknar man tiden lite, men inget jag vill leva i nu..
En kväll någon gång ibland, o de vet jag de kommer tids nog (även om jag hällre sitter med ett par tjejkompisar hemma o dricker än att gå ut på korgen)
I sommar har jag o Lizze bestämt att vi tillsammans ska smaka på alkohol tillsammans igen för första gången, o att vi bara ska sitta hemma o tjöta.. kanske spela "Lizem fun game" HAHA!

Tanken e att vi ska in till stan idag, de har Johan lovat så vi hoppas på de.
Natten gick sisådär, mkt skrik mellan 20-01 ca, så de va jobbigt!
Jaja -.. ha en bra helg :)




Kommentarer
Evelina

Jag saknar diiiig! Vad gör du i helgen?

2009-01-23 14:13:43
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
Sanna

Ja du det var annorlunda för ett år sedan, väääldigt annorlunda. Åhh har du lagt på lite smink du ;) Sötisar båda två. Puss puss

2009-01-23 15:24:43
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0