Usch

4 veckor har hon hunnit bli, innan man vet ordet av så springer hon la omkring här hemma. Tiden går fort!
Hon somnade inte förens efter tre inatt, visst gallskrek hon inte men hon va väldigt gnällig o verkade inte veta vad hon ville.
Nu ligger hon iaf o sover med sin pappa i sängen.

Usch va deppig jag va igår, världens ångest hade jag som jag inte hade känt på väldigt väldigt länge.
Känns som om allt ska skita sig.
Är ju så himla van vid att allt går åt helvete, så de känns som om jag bara väntar på att ngt ska gå snett.
Typ att Johan ska lämna oss o jag får klara mig själv.
Som om jag inte e värd att ha de bra , nej den känslan är verkligen super stark o jag har inte blivit av med den idag heller.

Nej orkar inte gå in mer ingående på den saken..
Säkert bara mitt huvud som spelar mig ett spratt, men de spelar ingen roll, precis lika jobbigt ändå eftersom jag verkligen tror att allt kommer gå åt helvete.

Så va händer idag?
Skitväder så jag vet inte om de blir o gå utanför dörren.
Städa kanske? För de e ju kul har jag hört.
Började iaf göra badrummet rent igår, så ett rum avklarat.

Nej orkar inte sitta här mer, e som sagt väldigt down :(



Kommentarer
Anonym

en sån sötnos då. måste komma hem te dig å träffas snart pusss

2009-01-11 15:39:54
Tobbe

Hahaha! Gissar på att det var dags att byta blöja ganska kort efter att bilden togs?

2009-01-11 17:59:25
URL: http://bloggtobbe.blogg.se/
Tobbe

2009-01-11 22:13:30
Tobbe

Det var ju det jag menade. Hon ligger där och bara "Aaaahhh!"

2009-01-11 22:15:00
URL: http://bloggtobbe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0