Är jag vaken eller sover jag?

Har vart en sån där helvetes natt nu igen, började redan vid 01, hon fick välling men piggnade till, tog riktigt lång tid innan hon somnade om, sen vakna hon igen o va ledsen o så har de varit tills nu när vi gick upp strax innan sju.
Så ja jag är totalt slut, jätte trött faktiskt.
Såg i hennes mun nu att hon såg vit ut, hoppas fan inte henns svamp har kommit tillbaka, får se framåt dagen hur de ser ut.
Orkar inte med de där med mediciner fem gånger om dagen i fem veckor igen, för fy vilket liv de va varje gång hon skulle få de.
Inte lätt o öppna hennes mun då inte,

Gårdagen va bra, träffade ju Therese.
Riktigt kul o tjöta gamla minnen om jobbet o bara babbla, en go tjej de där.
Vi bestämde oss för att de inte får dröja ett år till nästa gång, en månad kanske.

Fick besök av Johans föräldrar, såg dom när jag o Therese satt på troget, men tänkte inte kan de väl va dom.
Men jo då de va de, dom tog en snabbtitt förbi när dom va på väg hem från sin semester i Skåne.
Dom hade köpt en fin Nike dress till Ebba, den va grå med rosa ränder, riktigt tjusig :)

Läkaren med Ebba idag då, är lite nervös. Hoppas allt går bra o knäölen fortfarande e ofarlig o går bort av sig själv.

Funerar ju åxå på o ta en promenad bort till Maxi o köpa GI-boken, men de beror lite på, inte kul o gå så långt om regnet öser ner.

Annars inget planerat, så jag är öppen för förslag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0