Fredag redan, helt sjukt va fort tiden går

Veckorna rusar förbi, hinner knappt med.
Vissa dagar dom går ju verkligen i slowmotion, men om man kollar på de stora hela så går tiden så fort, för fort kanske?

Läst massa om GI i nu, gick ju igår o köpte boken.
Ska nog göra ett försök, ska ändå iväg o handla idag så får la köpa lite sånt man äter mkt av när man kör på de.
Har mailat dom o frågat om vegmaten, för de stod ingenting om de i boken o att bara äta fisk kan nog bli lite långrdaget känner jag.
Hoppas man får svar därifrån snart så kanske jag kan köra igång redan imorgon.

Läkarbesöket igår gick bra.
Dom säger de e en lymfkörtel, o hon är inte de minsta orolig men skulle skicka en remiss till en barnläkare för säkerhetsskull.
Maten säger dom inte mkt om, förutom att de kan bli bättre när tänderna kommit upp.
Bad henne kolla  i munnen o nej hon såg inget men kände att massa va på väg under.
Så kan va så att Ebba får en såkallad "tandexplotion" sen när dom kommer upp, att de kommer flera samtidigt sen.
Hon biter ju på allt, o stackarn har diarre med, ett x antal blöjor bytte jag igår, men behöver ju inte ha med kommande tänder o göra heller.

Jag vill göra något idag, pallar inte den dag till o bara o sitta o vänta, nej jag vill hitta på något.
Men vad?
Försökt få med mig folk till simhallen men ingen verkar sugen, får la gå själv då.. Ebba gillar ju de så mkt.


Min busunge o Johan som fullkommligt hatar o va med på kort, bitter blir han då.
Ja de syns ju ;)

Kommentarer
Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

De är väldigt fina -även om en av dem inte gillar att vara med på kort;.))



Hoppas att ni hittar orsaken till hennes mående också och att tandexplosionen inte blir alltför tuff för henne... inte lätt att vara liten...

2009-07-31 07:52:49
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Therese

Hon är så söt lilla (stora) Ebba. Förlåt att jag inte svarade på ditt mess om simhallen, men jag såg det så sent, sen så regnade det och jag var inte så sugen på att gå ut.

2009-07-31 11:07:12
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
Indra

Hej på dig! Vilken jättesöt liten tjej du har. :-) Fantastiskt vackra ögon!

Hoppas ni har haft en bra dag trots det här urtrista vädret.



Må så gott!

Mvh//Indra

2009-07-31 14:08:56
URL: http://cherlindrea.se
Indra

Hej igen. :-) Förlåt, jag skulle ha nämnt det. Jag hittade hit från Junitjejs blogg som jag brukar läsa. :-)



Ha en fin kväll!

//Indra

2009-07-31 18:29:12
URL: http://cherlindrea.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0