Helvetes nätter

Kan ju börja o säga att dagen igår va kanon.
Ahnna kom redan vid 11 o vi gick nästan direkt ner till Playan.
Johan o Tilda badade o jag satt uppe o gav Ebba mat på stranden.
Tog vägen genom Nolhaga hem o Ebba har faktiskt klappat ett får :) Haha hon va jätte intresserad av alla djur, framförallt ögonen på dom såklart.
Hem o lämna Tilda o sedan ner til stan till den där pizzerian som gör stenugnsbakade pizzor.
Bestämde oss för o sitta där, inne på bakgården är de jätte mysigt.
Verkligen att de känns italienskt med polande vatten o krukor med basilika på bordet, verkligen fint o jätte gott!
Ebba skötte sig galant o va inte alls blyg för sin faster som hon nuförtiden kan vara mot massa folk.

Va hemma en stund o Ebba sov en liten nap, sen kom mamma  o hämtade oss o vi satt vid playan till 19.
Jag o Johan låg i o badade o lekte som barn i säkert en halvtimma medans Ebba satt uppe hos mormor.
Kanon helt enkelt!

Så kom natten, Ebba sover bra som vanligt fram tills ca 00 o sedan börjar hon vakna o krångla.
Tar som sagt ca en kvart o kunna somna henne igen efteråt, men tror ni jag kan somna när jag har blivit väckt?
De tar tid vill jag lova efter kämpat med Ebbas sömn så ligger jag vaken nästan 20 min till innan jag somnar.
Sen sover vi en stund o allt börjar om inom offtast en timma igen, vilket betyder att jag inte får någon sammanhängade sömn alls, jag är supertrött känner mig som ett vrak.
Inte mkt o göra åt saken att Ebba vaknar, men varför kan inte jag somna sen? Så jäkla störande när man vet hur väl man behöver de!

Jaja idag blir de till Simhallen en sväng tillsammans med Alexandra o Emila.


Ebba med faster Ahnna


Mys i Nolhaga

Kommentarer
Lizette

Ammar du fortfarande? Hon kanske inte blir mätt, så betedde sig Nikki och då började vi med ersättning/välling och nu vaknar hon 1-2ggr/natt. Testa!!! KRam

2009-07-15 10:52:27
daniella

låter som en trevlig dag :)

jag har köpt skor å hårband till ebba..

å en tjocktröja till dej.. en sån som du sa att du hade dåligt av..

gillar du den inte så tar jag den..



älskar dej systerdyster!

2009-07-15 22:57:29
URL: http://dellisch.blogg.se/
maria

åå, Jag saknar Nolhagaparken!

2009-07-16 00:01:20
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0